•☀ پیام مدیریت ☀•

♂♀♡ღ♥پــــــــاتــــــوق عــــــاشــــــــقــــــــانــــــــ♥ღ♡♂♀

•☀ پیام مدیریت ☀•

  ♥ پـــر مـــن بـــاز...

 

 

ولـــی رفـــتـــه ز یـــادم پـــرواز

 

 

 مـــن کـــه پـــرواز نـــدانـــم...

 

 

چـــه کــنـــم بــا پــر بـــاز

 

• • •• • •• • • • • • • • • • •• • • • • • • • • • • •• • • • • • • • • • • •

 

به وبلاگ امپراطور خوش آمدید
 


                

       

   



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت10:39---30 دی 1394


Mina
ساعت0:19---3 شهريور 1394
عااااااااااااااااااااااااااااا لي:
موفق باشي
D


negin
ساعت22:06---20 مرداد 1394
وبت عالیه گلم

نازنین
ساعت19:44---19 مرداد 1394

تاحالا سيستم هوشمند وبلاگدهي ديده بودي؟
اين سيستم به صورت هوشمند وبلاگهاش رو توي گوگل و ياهو ايندکس مي کنه
اينکار باعث افزايش ناگهاني بازديدت ميشه
درضمن قالب هاي فوق العاده جديدي هم داره
آمار وبلاگت رو دقيق نشون ميده
و صدها خصوصيت ديگه داره

پس همين حالا وبلاگت رو روي بدو بلاگ بساز
www.bodoblog.ir


گونش
ساعت12:59---11 خرداد 1394
خوشحال میشم بهم سر بزنی با تبادل موافقی لینکم کن خبرم کن لینکت کنم تا درارتباط باشیم

morteza
ساعت5:13---20 آذر 1393
مــــرگ کــه خبــر نمیــکنه
یهــو
دیــدیــن
دیـــگه
"نیستــم"
*خــداحافــظ نقــطه ســر قــبـر..


مهرنوش
ساعت15:27---13 آذر 1393
✓__ ƒ£я£$h†£h __✓ وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ✓__ ƒ£я£$h†£h __✓ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


Mohade3
ساعت13:35---13 آذر 1393
سلام.وبلاگ زیبایی داری. به منم سر بزن. منتظر نظرات قشنگت هستم.

arman
ساعت2:14---30 مهر 1393
دوستای گلم امشب اخرین شبی بود که انلاین بودم دیگه مزاحم هیشکی نمیشم بعضی چیزا اونقدر سخته که نمیتونی جلوش قد علم کنی واسه بعضیا عشق و عاشقی کشکه اما....هه .خیلی تو این چن مدتی ک توی لوکس بلاگ بودم باهاتون حال کردم خوشحالم ک رفقایی مث شما لوکس بلاگیا دارم دلم براتون تنگ میشه...خداحافظ واسه همیشه
پاسخ:ایشالا هرچه زودتر مشکلاتت حل بشه داداشی...دلم برات تنگ میشه ایشالا بازم بیای و بهمون سربزنی


arman
ساعت15:17---11 مهر 1393
تلخمو حل شده کابوس وجودم در سم ... غیر تو از همه ی آدم ها میترسم
همه دانسته و نادانسته جاسوسند ... دستشان حلقه دار است و تو را میبوسند


arman
ساعت21:18---10 شهريور 1393
یک غریبه می خواهم

بیاید بنشیند فقط سکوت کند

و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...

تا کمی کم شود این همه بار ...

بعد بلند شود و برود

انگار نه انگار...


arman
ساعت17:34---31 مرداد 1393
به حرفهایی هست که پُست نمیشن ...

بُغـــض میشَن....
پاسخ:Tnx dadashiiiii


arman
ساعت10:01---28 مرداد 1393
بی احساس بودی . . .

بهتر که تمام شد !

بودنت مثل فیلتر سیگاری بود که باید انداخت دور . . .


marjan
ساعت12:03---15 بهمن 1392
سخت است یکرنگ ماندن

در دنیایى که مردمش براى پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند . . .



mahdi
ساعت17:14---24 شهريور 1392
متاسفانه نتونستم عنوان وبتو کپی کنم خودمم نتوسنتم بنویسم لطف کن برام بنویس تا کپی کنم از اینجا و لینکت کنم!!!


پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ خنگول اگه قسمت نوار ادرسو نگاه میکردی عنوان وبمو میدیدی!!! در رابطه با اون موضوع هم باید بگم که مطالبو از دوستام میگیرم نه.....!!! خب دیگه پرو شدی زیاد برات نوشتم ایییشششش خودافظ ههه


زهرا
ساعت22:59---18 شهريور 1392
سلام اینو بخون:





البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..





ضمنا مطالب وبت عالي بود
پاسخ:خدا همتونو باهممممممم شفا بده...خخخخخخخخخخخخخخخخخخ این چترال بازیا چیه


پسری از جنس سرب
ساعت21:51---12 شهريور 1392
سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری
باهاش حال کردم
به منم سر بزن
نظر حتما بذار
مرسی
بای


سعید
ساعت0:14---4 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی
پاسخ:سلام سعیدجان.چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 17 / 1 / 1398برچسب:, ساعت 16:30 توسط ✓__ ƒ£я£$h†£h __✓ |